Sitegiant E-Commerce
Powered By Blogger

Wednesday 3 December 2014

Kamal Adli Terkejut Intan Ladyana Sudah Ada Penggati Baru


Kamal Adli telah menyatakan rasa terkejut dan tidak menyangka bahawa bekas kekasihnya Intan Ladyana sudah menemui pengganti baru selepas mereka baru sahaja putus beberapa bulan lalu.

Perkara ini terjadi selapas seorang peminatnya telah memuat naik gambar instagram terbaru Intan dan kekasih baru sedang bahagia bersama di Vanice dan memang nampak bahagia menyebabkan beliau rasa sedikit kecewa kerana masih dalam proses memujuk Intan untuk kembali kepadanya.


“Saya masih dalam proses memulihkan perasaan daripada terus merindui Intan tetapi saya benar-benar terkejut apabila seorang peminat telah ‘tag’ gambar Intan bersama teman-teman termasuk seorang lelaki ketika percutian mereka di Venice dan saya tidak menyangka dalam masa terdekat ini dia sudah boleh meneruskan hidupnya dengan orang lain,” katanya.

Beliau sebelum ini menyatakan terkilan dengan sikap Liayana Jasmay yang merupakan kawan baiknya kerana menjadi punca kerana memperkenalkan lelaki lain kepada Intan. Untuk tidak merumitkan keadaan beliau telah menerima perkara tersebut dengan hati yang terbuka walaupun terluka.

“Secara terus terang saya terkejut kerana Liyana rakan baik saya dan ada bermain dalam fikiran saya mengapa dia sanggup buat begitu ketika saya sedang berusaha memenangi hati Intan. Tetapi saya tidak salahkan Liyana kerana saya tahu dia berniat baik dan sebab itu saya tidak mahu berusaha lagi kerana enggan merosakkan kebahagiaan Intan sekarang,” tambahnya.

Beliau turut menyatakan selepas putus cinta beliau masih berhubung dengan Intan dan telah banyak kali cuba memujuk Intan tetapi tidak berhasil. Sekarng timbul isu Intan sudah ada penggantinya menyebakan dia sudah berhenti menghubungi Intan.

“Saya cuba perbetulkan keadaan tetapi semakin lama kami semakin jauh, jadi sudah tiba masanya saya perlu lupakan dia. Bukan mudah kerana sepanjang enam tahun kami bercinta saya bahagia bersama dia. Mungkin sudah tertulis dia bukan jodoh saya,” katanya.-Siakapkeli.com.my

No comments:

Post a Comment