Thursday, 25 December 2014

Cara Berkesan Nak Tambah Ketinggian Dengan Height Up


Korang selalu diejek kerana badan terlalu pendek? Dah cuba macam-macam cara nak tambah ketinggian tapi tak jadi jugak. Nak tahu cara nak tambah ketinggian?
Apa kata korang cuba guna Height Up. Tak tahu apa benda tu, baca lagi kat bawah ni. 
 
APA ITU HEIGHT UP?

 
Height Up adalah supplement nutrisi semulajadi yang membantu lelaki dan wanita yang berumur 12 tahun hingga 35 tahun yang terbantut ketinggian atau yang ingin menambah ketinggian lagi. 

Height Up membantu menambahkan ketinggian badan sehingga 2-5cm. Konsisten dan amalkan senaman mudah, khas untuk meningkatkan ketinggian badan. Perubahan boleh dilihat dalam masa 1 bulan (2-15cm) Tapi ia bergantung pada metobolisma dalam badan masing-masing,umur dan kesungguhan korang untuk tambah ketinggian.  
 

KENAPA ANDA PERLU GUNA HEIGHT UP?
 
1.Tubuh yang tinggi membuatkan seseorang itu kelihatan lebih berwibawa, anggun serta berketrampilan.

2.Pelbagai jenis profesion (seperti juruterbang, pramugari, tentera, polis, wartawan, model, artis, atlet olahraga tertentu, dll) mensyaratkan ketinggian badan yang minimum pada tahap tertentu. Tubuh badan yang rendah mempunyai peluang yang agak kecil dalam memilih pekerjaan.

3.Lelaki bertubuh tinggi lebih mudah mendapatkan penghormatan & perhatian oleh wanita atau lelaki lain.

4. Seseorang yang bertubuh tinggi akan kelihatan lebih dewasa. Si adik yang bertubuh lebih tinggi dari kakaknya sering dianggap sebagai kakak.

CARA UNTUK MAKAN HEIGHT UP:

1 biji pagi sebelum breakfast dan 1 biji sebelum tidur. Jika nak kesan yang lagi cepat , 2 biji pagi dan 2 biji sebelum tidur. Boleh dimakan dengan kunyah atau telan. Selepas tu, banyakkan minum air kosong sekurang-kurangnya 2 liter sehari.


SENAMAN UNTUK MENINGGIKAN BADAN
 
Duduk di atas kedua-dua belah kaki.
Angkat tangan tegak ke atas.
Berbaring tanpa luruskan kaki.

Lakukan senaman ini selama 5 minit sebelum tidur. Pastikan korang fokus dan konsisten buat senaman. Senaman berat kalau boleh elakkan takut menganggu proses kenaikan inci badan.

HARGA SEBOTOL HEIGHT UP

RM180 (Semenanjung )          ▶ RM190 (Sabah Sarawak)


Berapa tinggi korang? Tinggi aku 170 cm..target nak dapat 175 cm..hehe. Artis Elfira Loy dan cuba dan sememangnya berkesan. Korang tunggu apa lagi. Yang nak beli boleh whatsapp 0194781813 atau pm kat facebook atau email ke nick87siriusblack@gmail.com.
KARIPAP INTI KELEDEK Sumber : Hanamemories.blogspot BAHAN-BAHAN 250g tepung gandum 2 sudu besar marjerin - panaskan (kalau nak bubuh semua minyak panas pun boleh) 2 sudu besar minyak masak - panaskan garam air UNTUK MEMBUAT KULIT KARIPAP - campurkan tepung, marjerin,minyak masak yang telah dipanaskan (utk mendapatkan kulit karipap yg rangup). Gaul rata guna sudu sebab panas.Bancuh garam dan air. Masukkan sedikit-sedikit. Uli doh hingga boleh dicanai dan mudah ketika mengelim.

Copy and WIN : http://bit.ly/copy_win
KARIPAP INTI KELEDEK Sumber : Hanamemories.blogspot BAHAN-BAHAN 250g tepung gandum 2 sudu besar marjerin - panaskan (kalau nak bubuh semua minyak panas pun boleh) 2 sudu besar minyak masak - panaskan garam air UNTUK MEMBUAT KULIT KARIPAP - campurkan tepung, marjerin,minyak masak yang telah dipanaskan (utk mendapatkan kulit karipap yg rangup). Gaul rata guna sudu sebab panas.Bancuh garam dan air. Masukkan sedikit-sedikit. Uli doh hingga boleh dicanai dan mudah ketika mengelim.

Copy and WIN : http://bit.ly/copy_win
KARIPAP INTI KELEDEK Sumber : Hanamemories.blogspot BAHAN-BAHAN 250g tepung gandum 2 sudu besar marjerin - panaskan (kalau nak bubuh semua minyak panas pun boleh) 2 sudu besar minyak masak - panaskan garam air UNTUK MEMBUAT KULIT KARIPAP - campurkan tepung, marjerin,minyak masak yang telah dipanaskan (utk mendapatkan kulit karipap yg rangup). Gaul rata guna sudu sebab panas.Bancuh garam dan air. Masukkan sedikit-sedikit. Uli doh hingga boleh dicanai dan mudah ketika mengelim.

Copy and WIN : http://bit.ly/copy_win
KARIPAP INTI KELEDEK Sumber : Hanamemories.blogspot BAHAN-BAHAN 250g tepung gandum 2 sudu besar marjerin - panaskan (kalau nak bubuh semua minyak panas pun boleh) 2 sudu besar minyak masak - panaskan garam air UNTUK MEMBUAT KULIT KARIPAP - campurkan tepung, marjerin,minyak masak yang telah dipanaskan (utk mendapatkan kulit karipap yg rangup). Gaul rata guna sudu sebab panas.Bancuh garam dan air. Masukkan sedikit-sedikit. Uli doh hingga boleh dicanai dan mudah ketika mengelim.

Copy and WIN : http://bit.ly/copy_win
KARIPAP INTI KELEDEK Sumber : Hanamemories.blogspot BAHAN-BAHAN 250g tepung gandum 2 sudu besar marjerin - panaskan (kalau nak bubuh semua minyak panas pun boleh) 2 sudu besar minyak masak - panaskan garam air UNTUK MEMBUAT KULIT KARIPAP - campurkan tepung, marjerin,minyak masak yang telah dipanaskan (utk mendapatkan kulit karipap yg rangup). Gaul rata guna sudu sebab panas.Bancuh garam dan air. Masukkan sedikit-sedikit. Uli doh hingga boleh dicanai dan mudah ketika mengelim.

Copy and WIN : http://bit.ly/copy_win

3 comments:

  1. Height up ni memang menipu! Kawan member saya memang sudah ditipu Dan berbelanja hampir seribu untuk terus beli supplement ni. I nasihat dia pergi jabatan kesihatan, jabatan perniagaan Dan balai polis lapor muslihat penjpuan ni. Kerana iklan mereka mengesyor jaminan ketinggian. Ini memang merupakan satu penipuan kerana kata kosong.

    ReplyDelete